Sensiz Gece (Rüya)


Şimdi karşımda olmanı

Sessizce bana bakmanı
Sonra usulca sokulmanı
Canım deyip sarılmanı
Beni sevmeni isterdim...

Öylece kollarımda olmanı

Sere serpe yanımda uzanmanı
Yumuşacık saçlarına dokunmayı
Dağ çiçeği kokunu duymayı isterdim...

Beni bu halde görmeni

Kıyamayıp koynuma girmeni
Parmaklarının özgürce gezinmesini
Beni deli etmeni isterdim...

O eşsiz gözlerinin alevini

Dudaklarının muhteşem ateşini
Teninin ansızın dirilişini
Hesapsızca yaşamak isterdim...

Sensizlikten dolaşsam avare

Bir ömür boyu içsem mey ile bade
Hatta aklımı kaybetsem kalsam biçare
Yinede benim olmanı isterdim...

Kim ne derse desin bu deli için

Belkide sana çok uzağım bir aşk için
Fakat bin ömürlük bir meşk için
Bu rüyayı bir gece görmek isterdim...

19.9.2007 / 
KaramsarKorkuluk

Yorum Gönder

0 Yorumlar