Üçler



Blogu takip eden arkadaşlar  "2014 Yıl Sonu Raporu" başlıklı yazımda bu sene başıma gelen sağlık problemlerinden haberdardır. Sanırım 30 yılın yükünü bu beden artık kaldırmıyor. 3 rakamından bugüne kadar bir şey alamamış olsam da çocukluktan beri uğurlu sayım 3 der dururum ve nedendir bilmem kendisi bana pek bi sempatik gelir, bu yazıyı hayatımın son altı-yedi ayınını 3 rakamına dayanarak yazmak istedim...

Şöyle ki ekim ayının son günü hastanede sıra beklerken şunları yazmıştım.

Uğurlu sayısı 3 diye her seferinde içecek makinasından 33 numaralı suyu alan ve sekreterin anestezi onayı için 33 numara fiş verdiği, 33 yaşına 3 kalmış tuhaf bir adamım ben...
Ve buna eklemek istediğim şeyde şudur;
Anestezi polikliniğinden çıktıktan 33 gün sonra dirseğimden ameliyat oldum ve ameliyattan tam 3 ay sonra 3. ayın 3'ünde yeniden hastaneye yattım, halen hastanede yatmaktayım ve uzun kalacağımı düşünüyorum, bu güne kadar bir numarasını görmediğim "3'ten" artık yükünü kaldıramayan yorgun bedenim için elinden gelenin fazlasını yapmasını diliyorum.

Ne diyeyim belkide bu sefer 3 gerçekten uğurlu gelir bana...


6.3.15 / - KaramsarKorkuluk

Yorum Gönder

0 Yorumlar