Vosvoslu Renkli Hayaller



Çık gel yar, 
senin yerin benim yanım 
çok bekletme sakın... 
Zaman hızla akıyor ve ömür kısa…

Geç olmadan 
dört kişilik bir aile olalım seninle
sen, ben ve ikizlerimiz  
“biri kız biri erkek” 
çocuklar on sekizine gelene kadar 
dört vosvos alalım, her biri başka renk... 

 Seninki elbette mavi olacak 
içime işleyen umudunun rengi gibi 
ve ilk onu almalıyız bence 
yoksa içim rahat etmez. 

Sonra bana da kırmızı alırız, 
sana olan aşkım gibi 
tutkum gibi kan kırmızı... 

Oğlumuza sarı alalım 
bunca yıl çektiğim hasret gibi 
hazan sarısı renginde, 
hem hasret erkeği olgunlaştırırmış, 
oğlumuz olgun bir erkek olsun isterim ilerde... 

Kızımıza gelince 
onun vosvosu mutlaka yeşil olacak, 
tıpkı canıma can katan, beni benden alan 
yaşama sebebim gözlerin gibi yosun yeşili... 

Sonra sen saçlarını 
vosvoslarımızın rengine boya 
ve çıkalım uzun bir yola, 
şu siyah beyaz dünyayı 
gökkuşağı rengine boyayalım seninle...

Oturup böyle bir hayal kurdum ben
düşündükçe mutlu oldum
sende mutlu olursun diye düşündüm
dilersen bu bizim hayalimiz olsun
şu siyah beyaz dünyayı 
gökkuşağı rengine boyayalım seninle el ele...

Çık gel yar, 
senin yerin benim yanım 
çok bekletme sakın...

Zaman hızla akıyor ve ömür kısa…


17.2.2016 / - KaramsarKorkuluk

Yorum Gönder

0 Yorumlar